6 תשובות
יושבים שואלים שאלות ומסבירים לך את האמבולנס , עושים בדיקה שהכל שם
שואל השאלה:
אני אגיע לתחנה והחונך יחפש אותי או שאני צריכה למצוא אותו?
אנונימית
משמרת ערב או בוקר?
שואל השאלה:
ערב
אנונימית
לא משנה מי מחפש את מי אם את רואה עוד נוער תשאלי אם הם יודעים איפה מי שאיתך כנראה שהם יכירו
בכל מקרה יחפשו אותך לא יפקירו אותך אבל עדיין אל סתם תחכי בלי לחפש זה גם לא תחנות ככ גדולות של מדא שאפשר לא למצוא של מישהו
סורי לא ראיתי שענית
את הולכת לתחנה או שאת ממתינה בחוץ או אם יש לך תקוד לדלת את נכנסת ומחכה שם