6 תשובות
לא מביך. את בן אדם וזה הגיוני,קורה.
תרגישי טוב 3>
לא מביך .זה לא בשליטתך .תרגישי טוב מותק
קיבלתי מחזור במשמרת הראשונה שלי בזמנו ולא היה לי פדים
והמשכתי את כל המשמרת עוד
הכל בסדר את תזכרי את זה לטובה
לא מביך, נשמע לא כיף אבל.
תרגישי טוב(:
שטויות, באמת
תרגישי טוב
זה לגיטימי סימן שאת חיה,
תרגישי טוב