6 תשובות
לא מביך. את בן אדם וזה הגיוני,קורה.
תרגישי טוב 3>
תרגישי טוב 3>
לא מביך .זה לא בשליטתך .תרגישי טוב מותק
קיבלתי מחזור במשמרת הראשונה שלי בזמנו ולא היה לי פדים
והמשכתי את כל המשמרת עוד
הכל בסדר את תזכרי את זה לטובה
והמשכתי את כל המשמרת עוד
הכל בסדר את תזכרי את זה לטובה
לא מביך, נשמע לא כיף אבל.
תרגישי טוב(:
תרגישי טוב(:
שטויות, באמת
תרגישי טוב
תרגישי טוב
זה לגיטימי סימן שאת חיה,
תרגישי טוב
תרגישי טוב
באותו הנושא: