2 תשובות
היי(אני דתיה)
אם הייתי במקומך הייתי שמה, למה אני מרגישה שאני מספיק מאמינה באלוקים בשביל להשים ולהסתובב איתה בחוץ מול כולם(לא אכפת לי מה אחרין חושבים עליי) תעשה מה שמרגיש לך נכון (אבל לפי מה שהבנתי אתה מפחד שיתנו לך ביקורות על זה? אז מה??? זה החיים שלך זה לא אמור לעניין אותם)
אם הייתי במקומך הייתי שמה, למה אני מרגישה שאני מספיק מאמינה באלוקים בשביל להשים ולהסתובב איתה בחוץ מול כולם(לא אכפת לי מה אחרין חושבים עליי) תעשה מה שמרגיש לך נכון (אבל לפי מה שהבנתי אתה מפחד שיתנו לך ביקורות על זה? אז מה??? זה החיים שלך זה לא אמור לעניין אותם)
רציתי לצטט תורה מליקוטי מוהר"ן (רבי נחמן)
"אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
"אחד היה אברהם' .
שאברהם עבד ה' רק על ידי שהיה אחד
שחשב בדעתו שהוא רק יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם, שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו, ולא על אביו ושאר המונעים, רק כאילו הוא אחד בעולם
וזהו: 'אחד היה אברהם'.
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה', אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינת שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם
ולא יסתכל על שום אדם המונעו, כגון: אביו ואימו או חותנו ואישתו ובניו וכיוצא, או המניעות שיש משאר בני העולם, המלעיגים ומסיתים ומונעים מעבודתו יתברך.
וצריך שלא יחוש ויסתכל עליהם כלל
רק יהיה בבחינת: 'אחד היה אברהם' כאילו הוא יחיד בעולם כנ"ל"
אנונימי
באותו הנושא: