5 תשובות
זה קרה לי
שואל השאלה:
מה היה לך בסוף?
בגלל שאת זזה מלא עם העכבר וזה
כלום זה עבר לי
הייתה לי דלקת בגיד האגודל, וזה גם כאב לי בכל תנועה ובכל פעולה שעשיתי עם היד, ונאלצתי להפסיק לעשות את מה שאני עושה - הייתי צריכה לתת ליד מנוחה, משהו כמו חודש עד חודשיים וזה עבר לגמרי.
אבל, מידי כמה חודשים אני מרגישה כאבים קלים באזור למשך כמה ימים, אולי בגלל שחזרתי להפעיל אותה כמו לפני כן (אני נמצאת בחוג שעובד לא מעט על החלק הזה).

אה וגם לי לקח זמן עד שהגעתי לרופא מומחה, היה אמור להיות לי תור לכמה חודשים אחרי, אבל מה שעשינו היה לפנות להרבה רופאים כאלו שנמצאים בסביבה שלנו וניסינו למצוא את התור הקרוב ביותר.
ממליצה לך לנסות להתקשר לכל מיני רופאים מידי פעם, את התור שלי מצאתי במקרה והוא היה באותו היום שהתקשרתי לרופא המסוים הזה.