5 תשובות
אני גם כמוך! הגוף שלי נחלש מאוד מזריקות ודברים כאלה ואני תמיד מתעלפת ונכנסת לפאניקות, זה סיוט בשבילי
מצד אחד אני מבינה את המטרות של זה ואת הרצון של אנשים להתחסן ואני שמחה שהם עושים את זה, בעיקר כי זה מגן עליהם וזה מה שחשוב. שכל אחד יבחר מה הוא רוצה לעשוצ, בעיקר למען עצמו כי אחרי הכל זה הגוף שלנו והבריאות שלנו ואנחנו קובעים מה אנחנו רוצים שישמור עלינו או לא. אני אישית מעדיפה שלא לקחת ואין כאן שום עניין של אגואיזם אלא עניין של בחירה שהיא הזכות שלך כי זה בעצם הגוף שלך ורק שלך..
מצד אחד אני מבינה את המטרות של זה ואת הרצון של אנשים להתחסן ואני שמחה שהם עושים את זה, בעיקר כי זה מגן עליהם וזה מה שחשוב. שכל אחד יבחר מה הוא רוצה לעשוצ, בעיקר למען עצמו כי אחרי הכל זה הגוף שלנו והבריאות שלנו ואנחנו קובעים מה אנחנו רוצים שישמור עלינו או לא. אני אישית מעדיפה שלא לקחת ואין כאן שום עניין של אגואיזם אלא עניין של בחירה שהיא הזכות שלך כי זה בעצם הגוף שלך ורק שלך..
את לא "נגד" על עצמך, יש לך הגבלה בריאותית שמונעת ממך את החיסון, שאני מניח שאם היא לא הייתה היית מתחסנת, יש עוד הרבה אנשים שלא יכולים להתחסן מסיבות בריאותיות
הגיוני.
אני מניח.. ?
אני מניח.. ?
הגיוני שתרצי בגלל המערכת החיסונית החלשה בריאות תמיד לפני הכול
באותו הנושא: