4 תשובות
אף אחד לא ישים לב
לא חח הרבה אנשים מופיעים בצד בכתבות שמצלמים גם אם הם נראים טוב וגם אם לא, אף אחד לא מייחס לזה חשיבות באמת
אם את עומדת בצד אז לא נורא רק אל תגידי לאנשים שאת בטלוויזיה או משהו הם יחפשן אותך חח
לא נורא לפחות את מפורסמת עכשיו
באותו הנושא: