8 תשובות
מה היה בפוסט?
תתקשר ל105
שואל השאלה:
אני לא ילד... אני בן 19
אני לא ילד... אני בן 19
שואל השאלה:
והפוסט היה בקבוצת פילוסופיה. דיון פילוסופי על אוטיסטים. כמובן שלא התכוונתי לפגוע באף אחד וכתבתי מיליון הסברים לפני הפוסט.
אבל בדיעבד אני מבין שכן, זה פוסט פוגעני.
ואני בעצמי מתנדב עם אוטיסטים, ואני בן אדם מוסרי. הפוסט הזה מוציא לי שם של רוצח חשוך ומתועב. אבל זה נטו דיון פילוסופי.
עכשיו בכל הפייסבוק עשו צילום מסך של הפוסט הזה וקוראים לעשות לי שיימינג
והפוסט היה בקבוצת פילוסופיה. דיון פילוסופי על אוטיסטים. כמובן שלא התכוונתי לפגוע באף אחד וכתבתי מיליון הסברים לפני הפוסט.
אבל בדיעבד אני מבין שכן, זה פוסט פוגעני.
ואני בעצמי מתנדב עם אוטיסטים, ואני בן אדם מוסרי. הפוסט הזה מוציא לי שם של רוצח חשוך ומתועב. אבל זה נטו דיון פילוסופי.
עכשיו בכל הפייסבוק עשו צילום מסך של הפוסט הזה וקוראים לעשות לי שיימינג
במקומך הייתי מוחקת פייסבוק ולא משאירה שום זכר מהאפליקציה.
זה קשה ברמות אבל תתעלם או שתגיש תלונה...
אני גם כתבתי פוסט על משהו פוליטי ואנשים יצאו אליי אבל פשןט המשכתי אלה...
https://www.instagram.com/p/cgm9bvbjpve/?igshid=el1di2f3teyh
זה הפוסט אם בא לכם
אני גם כתבתי פוסט על משהו פוליטי ואנשים יצאו אליי אבל פשןט המשכתי אלה...
https://www.instagram.com/p/cgm9bvbjpve/?igshid=el1di2f3teyh
זה הפוסט אם בא לכם
שואל השאלה:
זה לא יעזור אם אני אמחק את הפוסט או את החשבון שלי
(כמובן שמחקתי אותו)
כל הפייסבוק מלא בצילומי מסך שלו... החיים שלי נהרסו
זה לא יעזור אם אני אמחק את הפוסט או את החשבון שלי
(כמובן שמחקתי אותו)
כל הפייסבוק מלא בצילומי מסך שלו... החיים שלי נהרסו
לפנות לגלעד האן? אבל מעל 18 זה יכול לעלות כסף. או לחוקר רשת או עורך דין לעבירות מחשב אבל זה יקר עוד יותר
אנונימית
באותו הנושא: