7 תשובות
אני חושב שחביתה
חביתה אבל תלוי גם כמה ביצים
ותלוי מה אתה שם בטוסט גם
ותלוי מה אתה שם בטוסט גם
חביתה
שואל השאלה:
בטוסט 3 פרוסות גבינה צהובה טונה וזיתים
וחביתה 2 ביצים
בטוסט 3 פרוסות גבינה צהובה טונה וזיתים
וחביתה 2 ביצים
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה חביתה אני גם ככה שם טונה וזיתים בצד אז זה לא כזה משנה
אם זה חביתה אני גם ככה שם טונה וזיתים בצד אז זה לא כזה משנה
אנונימי
אז בטוסט יש יותר חלבונים
כמות החלבון ל100 גרם בגבינה יותר גדול מהביצה.
חביתה שוקלת יותר לעומת פרוסת גבינה וכמות החלבון יותר גדול בחביתה.
חביתה שוקלת יותר לעומת פרוסת גבינה וכמות החלבון יותר גדול בחביתה.
באותו הנושא: