4 תשובות
אם אכלת או שתית ויש לך הוכחה ניתן לערער םא לא אין מה לעשות.
גם אני קיבלתי לפני שבועיים מבינה לליבך אוף
תערער באתר דחוף
אני גם ערערתי ואני מקווה שזה יעזור
כדי לא לשלם את הדו"ח מומלץ להישפט ולבקש מהשופט הוכחה מדעית שיש קורונה.
אתה יכול לנסות, אבל אם הייתה עם מסיכה איך קיבלת דוח?