30 תשובות
מזה החרא הזה
אם יש לך הוכחה ששתית/אכלת הערעור יתקבל.
לא מתקבל
לכי אליו בחזרה ותגידי שרק נשמת אוויר נו באמת, את כבר כמה שעות עם מסיכה.
תערער. לא יודעת בדיוק מה תכתוב אבל כל מי שאני מכירה ערער ולא שילם כלום
זה לא בסדר בכלל מצד הפקחים אני גם לא מבין איך התחילו לתת דוחות פתאום לאלו שלא שמים מסכות
תערער איזה שוטרים מגעילים על כל שטות נותנים דוח במקום להתעסק בדברים קצת יותר חשובים
שואל השאלה:
אוף כל היום אני במצב רוח חרא בגלל הדבר הזה מבאס תחיים
אוף כל היום אני במצב רוח חרא בגלל הדבר הזה מבאס תחיים
אני מבין אותך
תנסה לערער ואם לא תצליח אז אין ברירה..
תנסה לערער ואם לא תצליח אז אין ברירה..
מה לעשות שבמדינה שלנו יש שוטרים מטומטמים
היוש, אני חייבת להגיב ולהגיד שאתה חייב להבין שאת הדוח הזה בורא עולם שלח אליך! ואתה צריך להודות לו ולא להתעצבן וגם לא להתבאס על זה, זה לטובתך וזה במקום משהו אחר, תחשוב על זה שהוא הציל אותך ממשהו אחר.
אני לא יודעת אם אתה בנאדם מאמין או לא אבל זה ממש ככה ועדיף לך להבין שזה לטובה.
ברק ביטון מהטיקטוק עשה על זה סרטון ממש ממליצה לך לשמוע.
אני לא יודעת אם אתה בנאדם מאמין או לא אבל זה ממש ככה ועדיף לך להבין שזה לטובה.
ברק ביטון מהטיקטוק עשה על זה סרטון ממש ממליצה לך לשמוע.
אנונימית
תגידי שיש לך קוצר נשימה
אנונימית
לא זה לא יעבוד ^
נגמרו כל הכינוייל היא לא עברה על החוק אף אחד לא אמר שחייבים לשים מסכה ברחוב פתאום
אני קיבלתי דו"ח וביטלתי.
לא שילמתי אפילו שקל אחד.
אני מציע שתתעלם פה מהתגובות, כי אנשים פה לא ממש מבינים על מה הם מדברים.
אתה צריך להוציא פטור ולערער על הדו"ח. זה מה שעשיתי, והדו"ח בוטל.
ותמיד תסתובב עם הפטור למקרה שיבוא שוטר, לפי החוק זה מותר. אבל אתה אפילו לא צריך להציג אותו, אפשר גם להציג את הפטור בעל פה.
תדבר איתי בפרטי, אעזור לך בנידון.
לא שילמתי אפילו שקל אחד.
אני מציע שתתעלם פה מהתגובות, כי אנשים פה לא ממש מבינים על מה הם מדברים.
אתה צריך להוציא פטור ולערער על הדו"ח. זה מה שעשיתי, והדו"ח בוטל.
ותמיד תסתובב עם הפטור למקרה שיבוא שוטר, לפי החוק זה מותר. אבל אתה אפילו לא צריך להציג אותו, אפשר גם להציג את הפטור בעל פה.
תדבר איתי בפרטי, אעזור לך בנידון.
שואל השאלה:
אבל אני בדיוק לשנייה הורדתי ולא היה לידי אנשים^הם פשוט פקחים זבלים שעושים בכוונה
אבל אני בדיוק לשנייה הורדתי ולא היה לידי אנשים^הם פשוט פקחים זבלים שעושים בכוונה
אם באמת לא עטית מסיכה והדוח צודק אז על מה הערעור?
היי אחי, מוזמן לשלוח לי הודעה ואסביר לך איך לפי החוק גם אתה פטור ממסכה ואיך תוכל לבטל את הדוח
קלואי אהובה
קודם כל תנשמי... עדיף בלי המסכה.
דבר שני לפי מה שאת כותבת ואיך שאת מתבטאת אני מאמין שאת זו שלא קראת את תקנות הקורונה, או שאת לא מבינה אותן וזה בסדר.
אני מצרף לך בקישור תמלול וסרטון של שר הבריאות ניצן הורוביץ מסביר חד וחלק את מה שפרי מאסון (אחי תחליף את הכינוי) הסביר פה.
כל אחד שמרגיש שקשה לו רפואית - פטור.
בלי טריקים ובלי שטיקים.
שבוע טוב (:
קודם כל תנשמי... עדיף בלי המסכה.
דבר שני לפי מה שאת כותבת ואיך שאת מתבטאת אני מאמין שאת זו שלא קראת את תקנות הקורונה, או שאת לא מבינה אותן וזה בסדר.
אני מצרף לך בקישור תמלול וסרטון של שר הבריאות ניצן הורוביץ מסביר חד וחלק את מה שפרי מאסון (אחי תחליף את הכינוי) הסביר פה.
כל אחד שמרגיש שקשה לו רפואית - פטור.
בלי טריקים ובלי שטיקים.
שבוע טוב (:
ברחוב לא צריך מסיכה
ומשטרה חרא חושבים אנשים קוטפים תכסף מהעצים
ומשטרה חרא חושבים אנשים קוטפים תכסף מהעצים
"אנשים כמוני" מה זה אנשים כמוני? אני מצייתת לחוק, לא עוברת עליו כמו שנשמע שאתה עושה לפעמים. ומה זה השקרים האלו של מפעילה אלימות אתה קורא את מה שאתה כותב בכלל?? אתה כותב שקרים על ימין ועל שמאל ואז אומר עליי דברים. אני מאוד בקיעה בנושאים ואתה אל תנסה לאיים ולרדת על אנשים כי זה לא מצליח לך
קלואי-
אין לי מה להוסיף מעבר למה שכתבת,
לדעתי כתבת בצורה מאד מכובדת, יפה ונכונה.
אני בתור אחת שבמשטרה כבר שנים יכולה לומר לך שאת ממש צודקת, ובכללי בתור בן אדם-אני מסכיצה איתך
אין לי מה להוסיף מעבר למה שכתבת,
לדעתי כתבת בצורה מאד מכובדת, יפה ונכונה.
אני בתור אחת שבמשטרה כבר שנים יכולה לומר לך שאת ממש צודקת, ובכללי בתור בן אדם-אני מסכיצה איתך
בהצלחה. סעי לסין, לדעתי תשתלבי שם מצוין.
יאפ זו אני -
תודה רבה על מה שכתבת וכל הכבוד שאת במשטרה ועושה את תפקידך מעריכה מאוד!!
תודה רבה על מה שכתבת וכל הכבוד שאת במשטרה ועושה את תפקידך מעריכה מאוד!!
אתה מוזמן לטוס לסין ולחיות שם, גם ככה הם אלו שהביאו את הקורונה, אתה לא ממש שונה מהם אם אתה חסר אמפטיה, חסר התחשבות, חסר מוסר, חסר חינוך ועוד.
טיסה נעימה
טיסה נעימה
אני חושבת שאתה לא מבין משהו, יש חוק.
אמרו מיליון ואחת פעם בערך שמי שיסתובב בלי במקום סגור מקבל דוח. לא משנה אנשים לא אנשים לא מורידים מסיכה.
נכון, חם אבל זה החוק אתה לא יכול להתלונן על משהו שקיבלת באשמתך.
ומה אנשים פה אומרים לו שימציא שיש לו בעיות בריאותיות אתם נורמליים? אחר כך לאלו שבאמת יש להם בעיות כאלו יעשו בלאגן. בתור אחת שעם קשיי נשימה והיה לי בעבר משאפים ואסתמה זה עיניין שממש לא מצחיק ואני עדיין עם מסיכה כי יש מגיפה בחוץ שהאנשים הכי בריאים שיש כולל סבא שלי נפטרו בגללה.
אז תפסיקו עם התירוצים והתייחסו לזה ברצינות.
רוצים להסתובב בלי מסיכה? תקשיבו לחוקים ונסיים עם המגיפה הזו. כי בקצב הזה שאף אחד לא מקשיב המצב מחמיר יותר ויותר.
אמרו מיליון ואחת פעם בערך שמי שיסתובב בלי במקום סגור מקבל דוח. לא משנה אנשים לא אנשים לא מורידים מסיכה.
נכון, חם אבל זה החוק אתה לא יכול להתלונן על משהו שקיבלת באשמתך.
ומה אנשים פה אומרים לו שימציא שיש לו בעיות בריאותיות אתם נורמליים? אחר כך לאלו שבאמת יש להם בעיות כאלו יעשו בלאגן. בתור אחת שעם קשיי נשימה והיה לי בעבר משאפים ואסתמה זה עיניין שממש לא מצחיק ואני עדיין עם מסיכה כי יש מגיפה בחוץ שהאנשים הכי בריאים שיש כולל סבא שלי נפטרו בגללה.
אז תפסיקו עם התירוצים והתייחסו לזה ברצינות.
רוצים להסתובב בלי מסיכה? תקשיבו לחוקים ונסיים עם המגיפה הזו. כי בקצב הזה שאף אחד לא מקשיב המצב מחמיר יותר ויותר.
תפסיקי כבר לשקר^
ניצן הורוביץ אמר במפורש שמי שיש לו קושי לעטות מסכה, יכול להצהיר על כך, ואפילו בעל פה. אין פה שום עבירה על החוק.
אני קיבלתי קנס וביטלתי אותו. אתם משקרים במודע וזה גועל נפש.
זה שאת סובלת מאסטמה וממשיכה לעטות את המסכה הזו, זו בעיה שלך בלבד ואת מזיקה רק לעצמך מתוך בורות. אדם נורמלי לא צריך לעטות שום מסכה, ואם שלושה סגרים ושלוש מנות של פייזר לא הצליחו להפחית את ה"תחלואה", אז אולי כדאי שנפסיק להקשיב ל"מומחים" כמוך ונחליף את הדיסקט הזה.
ניצן הורוביץ אמר במפורש שמי שיש לו קושי לעטות מסכה, יכול להצהיר על כך, ואפילו בעל פה. אין פה שום עבירה על החוק.
אני קיבלתי קנס וביטלתי אותו. אתם משקרים במודע וזה גועל נפש.
זה שאת סובלת מאסטמה וממשיכה לעטות את המסכה הזו, זו בעיה שלך בלבד ואת מזיקה רק לעצמך מתוך בורות. אדם נורמלי לא צריך לעטות שום מסכה, ואם שלושה סגרים ושלוש מנות של פייזר לא הצליחו להפחית את ה"תחלואה", אז אולי כדאי שנפסיק להקשיב ל"מומחים" כמוך ונחליף את הדיסקט הזה.
^ מה פתאום, אתה בסדר? אנשים עם בעיות בריאותיות בלבד יכולים. יש עבירה על החוק ובעוד איך.
לך לאתר של החוקים בנוגע לקורונה ותבדוק בהצלחה.
קיבלת קנס וביטלת כנראה כי שיקרת כמו מה שכתבת עכשיו
לך לאתר של החוקים בנוגע לקורונה ותבדוק בהצלחה.
קיבלת קנס וביטלת כנראה כי שיקרת כמו מה שכתבת עכשיו
צודקת לגמרי על מה שכתבת וכיף בהחלט שיש גם אנשים כמוך!! 3>
תודה אחותי, כיף שיש אנשים כמוך!!