3 תשובות
אני שמה את כולם אני אוהבת שזה עם כולם
אבל אם את רוצה לבחור אחד אז לדעתי טריאקי
אבל אם את רוצה לבחור אחד אז לדעתי טריאקי
סויה וטראיקי
עדיף לרוטב טריאקי וסויה
באותו הנושא: