4 תשובות
מדברת על זה עם אנשים, עם הזמן זה נהיה נושא שקצת יותר קל לדבר עליו ואפשר לצחוק עליו וזה נהיה פחות כבד.
שואל השאלה:
אוף לא חשבתי שאני אצטרך להתגבר על מישהו שאני נפרדתי ממנו
אוף לא חשבתי שאני אצטרך להתגבר על מישהו שאני נפרדתי ממנו
אם עשית משהו שפגע בו אז מבקשים סליחה...
עם כמה שלפעמים מבינים ולרוב בצדק שקשר לא מתאים זו עדיין פרידה ולהתנתק ממישהו שככל הנראה היה חלק די אינטנסיבי מהחיים והשגרה שלך, אז כן, זה קשה. את לא היחידה שזה קשה לה, זה בכלל לא משנה מי נפרד ממי, באמת.
באותו הנושא: