12 תשובות
את תמיד יכולה לחזור לטלפון הקודם לא מת העולם, או שפשוט תאהבי את האייפון שלך
אין על אייפונים
לילט
אין על אייפונים
לילט
אייפון ואנדרואיד הם ממש שונים אולי את פשוט צריכה זמן להתרגל
גם לי עד מלפניי שנתיים כל הטלפונים שהיו לי זה אנדרואיד ולקח לי כמה ימים להתרגל אבל לדעתי זה יותר נוח
גם לי עד מלפניי שנתיים כל הטלפונים שהיו לי זה אנדרואיד ולקח לי כמה ימים להתרגל אבל לדעתי זה יותר נוח
שואל השאלה:
אני לא בדיוק יכלה כי הוא היה טלפון חלופי כי הקודם נהרס והחלופי ממש גדול כזה..
אני לא בדיוק יכלה כי הוא היה טלפון חלופי כי הקודם נהרס והחלופי ממש גדול כזה..
אנונימית
שואל השאלה:
זה מתסכל אותי.. אני מקווה שאני אתרגל אליו
זה מתסכל אותי.. אני מקווה שאני אתרגל אליו
אנונימית
ככ רציתי אייפון שקיבלתי ואני לא אחזור לאנדרואיד בחיים , תנסי עוד כמה ימים עם האייפון ואת תאהבי אותו מבטיחה
אמרת שהיום קנית
קחי את זה באיזי את לא תדעי הכל תתרגלי לזה ביום אחד אפילו אני אחרי הרבה זמן יש דברים שאני לא יודעת בטלפון שלי וזה סבבה פשוט אל תיהי עצובה כי עבר בסהכ יום אחד
קחי את זה באיזי את לא תדעי הכל תתרגלי לזה ביום אחד אפילו אני אחרי הרבה זמן יש דברים שאני לא יודעת בטלפון שלי וזה סבבה פשוט אל תיהי עצובה כי עבר בסהכ יום אחד
אל תדאגי את תתרגלי אליו מאוד מהר
תקשיבי, באמת שאייפון זה ממש נוח ואיכותי ואת תראי את זה בהמשך
תקשיבי, באמת שאייפון זה ממש נוח ואיכותי ואת תראי את זה בהמשך
גם לי אותו דבר.
היה לי גלאקסי a10 שהוא ממש גרוע עם מצלמה אחת, ולבר מצווה לא מזמן קנו לי אייפון 11 ולפני שקנו לי אותו אמרתי שאני אנצל כל מקום לעשות איתו טיק טוק וכל זה בגלל המצלמה ועכשיו אני בקושי עושה איתו טיק טוק חחח
היה לי גלאקסי a10 שהוא ממש גרוע עם מצלמה אחת, ולבר מצווה לא מזמן קנו לי אייפון 11 ולפני שקנו לי אותו אמרתי שאני אנצל כל מקום לעשות איתו טיק טוק וכל זה בגלל המצלמה ועכשיו אני בקושי עושה איתו טיק טוק חחח
לא נכון, יש לי סמסונג קלאגסי a10 וזה ממש טוב
ולשאלה: אין מה חעשות את תתרגלי
ולשאלה: אין מה חעשות את תתרגלי
אני לא אהבתי אותו, הוא עכשיו אצל אמא שלי והוא בקושי היה אצלי שנה וכבר הוא נתקע ואיטי ברמות מטורפות
שלי יחסית חדש, מלפני שנה וממש מהיר
אמאלה אני עברתי מאנדרואיד לאייפון לפני שבוע וחצי וחייב להגיד שגם אני חשבתי ככה!! במשך משהו כמו שנתיים וחצי התחננתי לקבל אייפון מההורים שלי וכשסוף סוף קיבלתי אז כאילו שמחתי וזה אבל היה גם את הפאקים, למשל שכל הצאט של הווצאפ שלי הלך (צילמתי מסך את מה שרציתי), אמנם הוא התמלא מחדש, ופתאום אין את הכפתור של החזור וכן זה קצת מבאס בהתחלה אבל אחרי זה מתרגלים, באמת שאני כבר התרגלתי לאייפון
באותו הנושא: