7 תשובות
תתעלם.
שיקפצו תעשה מה שבא לך
ברור שתתעלם.
תעשה מה שבראש שלך
לדעתי זה יפה.
תעשה מה שבראש שלך
לדעתי זה יפה.
מאה אחוז תתעלם זה מה שטוב לך
גם לי היה שיער ארוך לפני איזה שנה ופשוט לא שמתי על אנשים
גם לי היה שיער ארוך לפני איזה שנה ופשוט לא שמתי על אנשים
בטח שלהתעלם תעשה מה שאתה רוצה
להתעלם.
שים פס עליהם! תעשה מה שאתה רוצה ומה שעושה לך טוב, באת לעולם הזה כדי ליהנות ולא להכניס לראש שלך את מה שהאחרים חושבים (:
באותו הנושא: