10 תשובות
כי הם לא כלבים?
שואל השאלה:
אז מה?
עם הם בורחים שיהיה אפשר למצוא אותם הם אסירים
אנונימי
רעיון חכם
די בטוחה שזה עובר על כמה זכויות אדם בסיסיות
למה לא שמים לך צ'יפ? ורק שנה אחרי השחרור מהצבא יוציאו?
שואל השאלה:
כי אני לא פושע שיכול לברוח
אנונימי
לא בשביל שלא תברח, מצחיקול
בשביל הבטחון האישי שלך
אם תלך לאיבוד איך ימצאו אותך?
הצ'יפ גם יכול לתת מדדים של לחץ דם, רמת סוכר... זה חיוני, בקיצור מתי אמרנו משתילים לך צ'יפ?
שואל השאלה:
טוב זה באמת רעיון טוב
ציפ כזה על הבגדים או מודבק על העור
אנונימי
מושתל בעורף
שואל השאלה:
אני לא פסיכופת
גם לגבי האסירים דיברתי על בגדים או מודבק לעור
אנונימי