21 תשובות
כי מורים יעדיפו 100 ב4 יח"ל מאשר 80 ב5 יח"ל.
דברי עם המנהלת
שואל השאלה:
אבל זה בא על חשבוני וזה לא פייר..מה אני יכולה לכשות?
אבל זה בא על חשבוני וזה לא פייר..מה אני יכולה לכשות?
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי עם המנהלת,הרכזת,היועצת וכל המורים למתמטיקה
דיברתי עם המנהלת,הרכזת,היועצת וכל המורים למתמטיקה
אנונימית
את יכולה ללמוד לבד ולגשת עצמאית לבגרות.
אבל אז את לא לומדת עם הכיתה, את לבד.
אבל אז את לא לומדת עם הכיתה, את לבד.
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
זה אפשרי,אבל זה יותר קשה אז לצה?
זה אפשרי,אבל זה יותר קשה אז לצה?
אנונימית
אנוכי=אני - מה הקשר תלמיד ממוצע ב5 יחל יושב על 80-90?.
ואם את בכיתה יא/יב כבר די מיותר ניגשים לבגרויות לא יודעת אם אפשרי להשלים פערים..
ואם את בכיתה יא/יב כבר די מיותר ניגשים לבגרויות לא יודעת אם אפשרי להשלים פערים..
אנונימית
שואל השאלה:
אני בי'
אני בי'
אנונימית
ברור שזה קשה יותר.
זו הסיבה שזה כמעט כמו לומר שאת לא תעשי את זה אלא אם את ממש רוצה.
ואני לא יודע מה הממוצע, אני יודע שאם מישהו משקיע הוא מצליח.
זו הסיבה שזה כמעט כמו לומר שאת לא תעשי את זה אלא אם את ממש רוצה.
ואני לא יודע מה הממוצע, אני יודע שאם מישהו משקיע הוא מצליח.
שואל השאלה:
פשוט בט' כל הציונים שלי על 100.וגם במבחן תחילת שנה קיבלתי 105 עם בונוס.
פשוט בט' כל הציונים שלי על 100.וגם במבחן תחילת שנה קיבלתי 105 עם בונוס.
אנונימית
את בי' אז מה הבעיה? תתעקשי ותערבי את ההורים רק ככה הם מבינים
אנונימית
שואל השאלה:
ממש מתעקשת,דיברתי עם כולם אחותי.באמת שאני לא יודעת מה עוד אפשר לעשות
ממש מתעקשת,דיברתי עם כולם אחותי.באמת שאני לא יודעת מה עוד אפשר לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה שוב אחרי החופש,רק התחילה השנה.תודה בכל זאת❤
אני אנסה שוב אחרי החופש,רק התחילה השנה.תודה בכל זאת❤
אנונימית
ממש מחדל מה זה החרא הזה? תגידי להורים שלך שיתעקשו הם מונעים ממך לממש את מלוא הפוטנציאל שלך
אנונימית
וואי זה מרתיח ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
כן,זה באמת נוראי.
אני אובדת עצות ואין לי עוד מה לעשות.אני פשוט אתעקש שוב אחרי החג.תודה❤
כן,זה באמת נוראי.
אני אובדת עצות ואין לי עוד מה לעשות.אני פשוט אתעקש שוב אחרי החג.תודה❤
אנונימית
את חייבת חייבת להתעקש אל תוותרי להם זה העתיד שלך, אל תתפשרי עליו. בהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה!❤
תודהה!❤
אנונימית
וואי אני בדיוק באותו מקרה. אני ב-3 יח"ל מתמטיקה ואנגלית ולמי לא פניתי כדי לעלות ל-5 יח"ל גם למנהלת, למנהל, למחנכת, למורה עצמו, ולא עזר. הם פשוט לא מאמינים שאפילו אקבל עובר ב-5 יח"ל. אני מקווה בעז"ה שה יתן לי את הכוח להמשיך להתעקש על זה, עצה שלי פשוט כל יום לכי פעם אחת למנהלת בית הספר ותגידי לה כל יום שאת רוצה מורה שיגיש אותך ל-5 יח"ל מתמטיקה/ אנגלית/ שניהם. ככה אני מתכנן לעשות. בהצלחה.
מקנאים
אנונימית
באותו הנושא: