7 תשובות
מרגישה בדיוק כמוך
אולי ההורים שלך רואים דברים שאתה לא רואה עכשיו.
אולי ההורים שלך חושבים שהם יודעים טוב יותר ממך, אולי הם מנסים לכוון אותך לכיוון מסוים ולא רוצים שתלך לדרך מסוימת.
אם אתה פועל בדרך שעושה לך טוב ולא פוגעת באף אחד, תמשיך בדרך שלך.
אולי ההורים שלך חושבים שהם יודעים טוב יותר ממך, אולי הם מנסים לכוון אותך לכיוון מסוים ולא רוצים שתלך לדרך מסוימת.
אם אתה פועל בדרך שעושה לך טוב ולא פוגעת באף אחד, תמשיך בדרך שלך.
שואל השאלה:
אני בן 20 והם עדיין חופרים לי וכשאני עושה מה שבאלי הם ישר עושים לי מצפון שבגללי הם בוכים ועצובים ורוצים למות
אני בן 20 והם עדיין חופרים לי וכשאני עושה מה שבאלי הם ישר עושים לי מצפון שבגללי הם בוכים ועצובים ורוצים למות
אנונימי
זה כל כך ההורים שלי! אני בשוק
אנונימית
תלוי מה את עושה
כי הם חושבים מה יעשה לך טוב
ישמצב שהם טועים
ישמצב שהם טועים
אותה בעיה. ככה זה הורים
אנונימית
באותו הנושא: