12 תשובות
את חושבת על לסיים הכל?
לא חושבת
את מוזמנת לפרוק אצלי לא שופטת 3>
את מוזמנת לפרוק אצלי לא שופטת 3>
שואל השאלה:
^אני ממש מעריכה אצ הרצון חעזור אבל אני מרגישה חא נוח כשזה הופך כלכך אישי כמו בפרטי.
^אני ממש מעריכה אצ הרצון חעזור אבל אני מרגישה חא נוח כשזה הופך כלכך אישי כמו בפרטי.
אנונימית
אם זה יעזור אולי אפשר פשוט שנדבר אל מה שאת רוצה לא חייבת מה שמתריד אותך אלה בתם גברים שקורים לך ומתי שתרגישי בנוח תגידי לי
ואני לא מכירה שום אתר אחר סליחה
ואני לא מכירה שום אתר אחר סליחה
שואל השאלה:
^כמו שתיארתי, גם אם זה נשמע מגוחך אני לא יכולה לפנות אליכם בפרטי, אני פשוט ארגיש לא נוח, אני מעריכה אצ העזרה שהצעת, וכן האתר מבאס
^כמו שתיארתי, גם אם זה נשמע מגוחך אני לא יכולה לפנות אליכם בפרטי, אני פשוט ארגיש לא נוח, אני מעריכה אצ העזרה שהצעת, וכן האתר מבאס
אנונימית
אפשר לדבר איתך בבקשה אני אהיה הכי פתוחה איתך ואתן לך הרגשה שאת לא צרכיה להתבייש נהיה החברות הכי טובות ❤❤❤❤
שואל השאלה:
אני לא חשבתי שאקבל כזאת תמיכה וואו, אתם מדהימים.
אני יודעת כמה מגוחך זה נשמע אבל אני לא מסוגלת.. זה נשמע מטופש לחלוטין, אבל אני באמת לא יכולה, זה קשה לי כלכך
אני לא חשבתי שאקבל כזאת תמיכה וואו, אתם מדהימים.
אני יודעת כמה מגוחך זה נשמע אבל אני לא מסוגלת.. זה נשמע מטופש לחלוטין, אבל אני באמת לא יכולה, זה קשה לי כלכך
אנונימית
באמת שאני אקבל כל מה שתגידי
גם לי יש דברים שקשה לי לשתף נעבור את זה יחד
לפעמים כשמשתפים מרגישים הרבה יותר טוב גם אם זה הדבר בכי שטותי בעולם זה בסדר לכל ראחד יש דבר כזה אבל הוא שומר את זה בבטן וזה לא עושה טוב
היי??
אין אתר נוסף כזה. הם מחויבים לדווח, כדי להגן עלייך.
יהיה בסדר. באמת. לא משנה מה את חווה, המצב תמיד יכול להשתפר מכאן
יהיה בסדר. באמת. לא משנה מה את חווה, המצב תמיד יכול להשתפר מכאן
באותו הנושא: