10 תשובות
מוזמנת לפרוק בפרטי
שואל השאלה:
ופעם שלישית כבר זה אישפוז
ופעם שלישית כבר זה אישפוז
אנונימית
תפרקי אבל לא בצורה שגורמת לנו לדאוג לחייך
את מוזמנת לפרוק לי בפרטי אם את רוצה
את מוזמנת לפרוק לי בפרטי אם את רוצה
שואל השאלה:
תודה אבל קצת קשה לי לפרוק לאנשים שאני לא מכירה ):
תודה אבל קצת קשה לי לפרוק לאנשים שאני לא מכירה ):
אנונימית
שואל השאלה:
frosty אל תדאגי
אין לי כוח לעשות גם את זה
frosty אל תדאגי
אין לי כוח לעשות גם את זה
אנונימית
דווקא הרבה יותר פשוט לפרוק לאנשים שאת לא מכירה.
אין לי מושג איך את נראת, מי את ומה את.
אני לא מכירה אותך, ואת לא מכירה אותי. אני לא אשפוט אותך, את עדיין מוזמנת לפרוק בפרטי או סתם לדבר, אם שינית את דעתך (:
אין לי מושג איך את נראת, מי את ומה את.
אני לא מכירה אותך, ואת לא מכירה אותי. אני לא אשפוט אותך, את עדיין מוזמנת לפרוק בפרטי או סתם לדבר, אם שינית את דעתך (:
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
תודה לכולם ❤
אנונימית
שואל השאלה:
זה בדוק
אמרו לי גם שיאשפזו אותי אם זה יקרה שוב
זה בדוק
אמרו לי גם שיאשפזו אותי אם זה יקרה שוב
אנונימית
שואל השאלה:
בא לך מה?
בא לך מה?
אנונימית
שואל השאלה:
בחיי כבר עדיף לפרוק לפסיכולוג וזהו
זה מה שאני עושה
לפחות לא מזמינים לי שם משטרה
בחיי כבר עדיף לפרוק לפסיכולוג וזהו
זה מה שאני עושה
לפחות לא מזמינים לי שם משטרה
אנונימית