התחברות
הרשמה
למה תמיד בכל עונה ראשונה של סדרה יש שני אנשים שרוצים להיות ביחד אבל לא יכולים ואז בסוף הם ביחד ואז בעונה 2 הם נפרדים
החממה- אלה לי ויפתח
שכונה- רחלי ולירון
אווטאר- קורה ומאקו
ועוד....
15 ביוני 2020, 16:09
2 תשובות
כי זה יוצר דרמה ומתח
A
Arwen
אליפים - אילנה ורוני
A
Anonymousput