8 תשובות
בבקשה תשמעי את השיר בדיוק כמו שאני של רביד פלוטניק ולשאלתך לכי למראה ותגידי מה את הכי אוהבת בעצמך ומה פחות ותשני את זה ותעשי סוג של גלואו אפ
שואל השאלה:
אבל זה לא המראה החיצוני בעייתי.

זה האופי שלי
אנונימית
עכשיו זה קשה לי
מה הבעיה באופי שלך לדעתך?
שואל השאלה:
אני מאוד עצלנית
אנונימית
מה הבעיה בעצלנות זה מגניב דווקא
שואל השאלה:
לא יודעת חחח
כאילו אני כן עושה מה שצריך
אנונימית
אז את לא עצלנית וגם מותר לך לפעמים
להפסיק להשוות את עצמך לבנות אחרות. הכל עניין של טעם בחיים. ואגב אם משהו מפריע לך יש היום הכל כדי לשנות אותו.
LxK