14 תשובות
לא
חושב שלא
אבל תלוי בך
לא
נראלי שבאמצע אוקטובר את תתמוטטי
לא
כן
בהצלחה
בהצלחה אני מאמינה בך!!! עם רצון הכל אפשרי
^אוקיי אבל היא גם מדריכה בצופים שזה גם תיק גדול
לא
את תצליחי אם תסדרי את הזמן שלך נכון !
לא ענו לך כמעט? אני עניתי וזה מספיק. כפויית טובה
אותו הדבר כמוך רק שבמקום מחשבים רפואה
מאחלת לשתינו שנשרוד :))