התחברות
הרשמה
אני בוחרת עם להיות מדריכה או פעילה בצופים?
1 ביולי 2021, 21:51
מדריכים
צופים
תשובה אחת
אצלנו בשבט יש תהליך שיבוצים, אז זה תלוי בכל שבט. אני מאמינה שכן- אבל ממליצה לך לבדוק בכל זאת
~
~מהיום אני אנונימית~
באותו הנושא:
מדריכה בצופים, פעילה במדא, 10 מחשבים ו5 פיזיקה נראלכם שאשרוד את י"א? תענו בכנות
להיות פעילה בצופים זה מספיק למחוייבות אישית?
כמה שעות למחויבות האישית להיות פעילה בצופים נותן לי?
אף פעם לא הייתי בצופים ואני רוצה להיות פעילה, איך נהיים פעיל בצופים?
מדריך בצופים פגעתי בחניכה שהיא כמו אחות קטנה לא חניכה ממש קטנה, השנה היא כבר מדריכה
מה עדיף להיות מדריכה בנוער העובד או להיות פעילה בצופים?
מדריכה בצופים, פעילה במדא 10 מחשבים ו5 פיזיקה נראלכם אני אחזיק מעמד בי"א? תגידו את האמת
אם אני מצטרפת לצופים בכיתה ח תוך כמה זמן (בערך) אני אוכל להיות מדריכה?
אם מישהי מדריכה של כיתות ד בצופים בת כמה היא אמורה להיות?
אני בצופים, הופכת להיות שישיסטית זאת אומרת מדריכה וקיבלתי בהדרכה ו' בנות. מאנשים קודמים שהיו בצופים רציתי לשאול איזה
עדיף להיות פעיל בצופים או מדריך?