10 תשובות
זה קר
אנונימית
כן. זה קר.
שואל השאלה:
לא אבל נגיד כשמתקלחים במים חמים ממש אז יש חסרונות שזה ממיס את השכבה השומנית של העור ומשהו כזה
אז יש גם דברים כאלה במים קרים?
וזה הכי כיףף בקיץ
לא אבל נגיד כשמתקלחים במים חמים ממש אז יש חסרונות שזה ממיס את השכבה השומנית של העור ומשהו כזה
אז יש גם דברים כאלה במים קרים?
וזה הכי כיףף בקיץ
אנונימית
לא,אני מתקלח במים קרים וזה כייף
רק בקיץ
רק בקיץ
אפשר נראה לי להתקרר... זה גם מוריד את הטמפרטורה של הגוף שלך.
אבל בכללי זה יותר בריא כי נגיד חום מפתח חיידקים ועוזר להם לחיות לעומת מים קרים. אבל קור עצום יכול להזיק לאדם.
אבל בכללי זה יותר בריא כי נגיד חום מפתח חיידקים ועוזר להם לחיות לעומת מים קרים. אבל קור עצום יכול להזיק לאדם.
זה רק עושה שיהיו פחות חצקונים
אנונימית
זה קר וגם זה לא טוב לפני השינה כי זה עושה ערנות
זה לא מנקה טוב
אני עושה מים חמים קודם שירד כל הלכלוך ואז בסופ מחליפה לקר כמה דק בשביל שלא אצא ויהיה לח חם
אני עושה מים חמים קודם שירד כל הלכלוך ואז בסופ מחליפה לקר כמה דק בשביל שלא אצא ויהיה לח חם
שואל השאלה:
למה זה לא מנקה טוב?
למה זה לא מנקה טוב?
אנונימית
כי מים קרים גורמים לנקבוביות להסגר והחמים להפתח ככה שמים חמים מנקים את הנקבוביות מה שכן אחרי מקלחת חמה צריך לעשות במים קרים בשביל לסגור את הנקבוביות שלא יכנסו חיידקים
באותו הנושא: