5 תשובות
עם ג'ינס זה לא מוזר, עם סווטשירט נראה לי עדיף לבוא רק כשקר מהמזגן
עם גינס לא עם סווטיצרט שימי בתיק מקסימום
עם גינס זה לא מוזר פשוט שימי את הסווצירט בתיק
אני לוקחת סווצרט כי קר לי בכיתה במזגן ומשאירה בקולר אז סבבה אבל גינס זה סבבה לגמרי
אני עם סוויצרט תמיד זה לא מוזר