5 תשובות
אל תשלמי
מי שלא שותה לא משלם מה זה החרא הזה, כולה קולה
מי שלא שותה לא משלם מה זה החרא הזה, כולה קולה
אם לא שתית והזמנת בצורה שלהם תשלמי על עצמך.
זה מה שאני עושה לפחות.
זה מה שאני עושה לפחות.
אני חושבת שהיית צריכה לשלם על עצמך
זה נראה לי הכי הגיוני
זה נראה לי הכי הגיוני
צריך להזמין לבד מי שלא שותה
זה ממש אבל ממש לא עובד ככה
קודם כל, כל אחד משלם על עצמו עם כמה שהוא מזמין. הדבר היחיד שמתחלקים בו זה בכמות כסף שנותנים לטיפ
לגבי הנהיגה/דלק - אני מניח שכל פעם מישהו אחר נהג תורן ולכן לא באמת צריך לשלם פה למישהו על הדלק.
קודם כל, כל אחד משלם על עצמו עם כמה שהוא מזמין. הדבר היחיד שמתחלקים בו זה בכמות כסף שנותנים לטיפ
לגבי הנהיגה/דלק - אני מניח שכל פעם מישהו אחר נהג תורן ולכן לא באמת צריך לשלם פה למישהו על הדלק.
באותו הנושא: