4 תשובות
לחברה טובה
לחברים שלי לא כי זה לא כזה מעניין אותם נראה לי אבל לידידות שלי שאנחנו נטו ידידים אז כן
אם אני ארגיש משהו אני חושבת שאספר לחברה, כן. רק אחת שהיא ממש טובה. וכבר סיפרתי בעבר חחח
אנונימית
כן
באותו הנושא: