11 תשובות
אין, אי אפשר להבדיל בין סוכר למלח וזה למה אני אף פעם לא מרגישה בנוח עם החברים שלי, תרגישי נוח כשאת חושבת שאת בסביבה הטבעית שלך. הסביבה שלי זה המשפחה שלי ובעיקר אמא שלי. אני לא חןשבת שההורים שלכם יילכו לעבודה יום אחרי ויספרו מה שאתם סיפרתם להם והם יילכו ויספרו לחברים שלהם בעבודה. זאתי דעתי :)
לא
אני אשמח להיות חברה שלך;)))
יש לי חברות אבל זה לא חברות שאני יכולה לספר לה דברים, נגיד אם עובר עליי משהו אני לא רואה את עצמי מספרת להן ומבקשת עזרה.
כן. יש לי.
הדבר הכי מדהים בעולם, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה
כמובן, מי מייסלף אנד איי
כן אבל אני לא פתוחה בפני אנשים אז אני לא מספרת הכל
יש, אני לא מספרת להם 'הכל' אני מספרת אבל לפעמים גם שומרת לעצמי
כן
לא, ואני לא רוצה
אנונימית