8 תשובות
זה לגיטימי לכולם יש ימים רעים אבל אם את באמת מתחרטת על מה שעשית כדאי לך לבקש סליחה
כן תבקשי זה נשמע כאילו את פסיכופתית
שואל השאלה:
כן אני באמת פסיכופתית
כן אני באמת פסיכופתית
"אין מה לעשות גם את עקומה" שברת אותי חחחחחחחחחחחח
ולשאלה- את במחזור, זה נורמלי שאת עצבנית. אם את מרגישה שאת צריכה לבקש סליחה, תבקשי
ולשאלה- את במחזור, זה נורמלי שאת עצבנית. אם את מרגישה שאת צריכה לבקש סליחה, תבקשי
אנונימית
מגניב בואי נהיה פסיכופתים ביחד
שואל השאלה:
בדרך כלל אני ממש רגועה ושקטה אין לי מושג מה עבר עליי היום
בדרך כלל אני ממש רגועה ושקטה אין לי מושג מה עבר עליי היום
לא, שיפחדו קצת לא נורא חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל באו היום ילדים חדשים נראה לי שהפחדתי אותם
אוף אבל באו היום ילדים חדשים נראה לי שהפחדתי אותם
באותו הנושא: