8 תשובות
זה לגיטימי לכולם יש ימים רעים אבל אם את באמת מתחרטת על מה שעשית כדאי לך לבקש סליחה
כן תבקשי זה נשמע כאילו את פסיכופתית
שואל השאלה:
כן אני באמת פסיכופתית
"אין מה לעשות גם את עקומה" שברת אותי חחחחחחחחחחחח
ולשאלה- את במחזור, זה נורמלי שאת עצבנית. אם את מרגישה שאת צריכה לבקש סליחה, תבקשי
אנונימית
מגניב בואי נהיה פסיכופתים ביחד
שואל השאלה:
בדרך כלל אני ממש רגועה ושקטה אין לי מושג מה עבר עליי היום
לא, שיפחדו קצת לא נורא חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל באו היום ילדים חדשים נראה לי שהפחדתי אותם