7 תשובות
1.למה את עצבנית?
2.תוצאי את הכעס שלך על חפצים על שתתעייפי
2.תוצאי את הכעס שלך על חפצים על שתתעייפי
תנסי להוציא את הכעס שלך על דברים
ותנסי להרגע תנסי להתקלח לשמוע שירים משהו שמרגיע אותך
ותנסי להרגע תנסי להתקלח לשמוע שירים משהו שמרגיע אותך
שואל השאלה:
אני עצבנית מכל מיני דברים קטנים לא ממשהו מסויים
אני עצבנית מכל מיני דברים קטנים לא ממשהו מסויים
אנונימית
שואל השאלה:
וניסיתי להרגע אבל אני באמת לא מצליחה אני רוצה לבכות כי אני לא יודעת מה לעשות ואיך אני יכולה להירגע
וניסיתי להרגע אבל אני באמת לא מצליחה אני רוצה לבכות כי אני לא יודעת מה לעשות ואיך אני יכולה להירגע
אנונימית
תנסי לשכוח ממה שגורם לך לעצבים (זה קשה!! אי נאו) תנסי לברוח מיזה כל פעם שזה עולה לך לראש תוצאי את זה תעשי דברים שיעזרו לך שיעסיקו אותך כמו לדבר עם מישהי.ו או לראות סדרה לשמוע שירים, כמה שפחות לחשוב יותר טוב, ואחרכ שתרגעי תנסי לחשוב איך לפתור את זה... בהצלחה
אוי רק עכשיו אני קולטת שהשאלה הזאת הייתה לפני 8 שעות ...סליחה
הצלחת להירגע?
הצלחת להירגע?
שואל השאלה:
כן אבל רק כי ישנתי ואכלתי
כן אבל רק כי ישנתי ואכלתי
אנונימית