3 תשובות
זה הדחקה. פשוט תן לרגש להיות. אתה לא חייב להראות את זה אבל תן לרגש להיות בתוכך ותנוח עד שהוא יעבור, אל תנסה להגדיר אותו או לשנות אותו...
זאת הדחקה, וזה הגיוני, נראה לי. אני יכולה לעשות על עצמי מניפולציות כלכך טובות, שאני ארגיש מעולה לתקופה ארוכה ואז זה יחזור בבת אחת בצורה הרסנית יותר
עדיף ללכת לטיפול
זה לא לשלוט ברגשות
זה להדחיק את הרגשות
אתה מסתיר אותם בכך שאתה שם עליך מסיכה