13 תשובות
במזלג?
בת כמה את? אם זה משנה. זה לא בסדר ויש צורך בפרטיות מינימלית, בין כו' וכו אני ממליץ לך לעשות מה שאת לא עושה בלילה כשהם ישנים או משהו ואז אף לא יפריע
שואל השאלה:
כן כאילו לפתוח את הדלת בזה
אנונימית
לי אין דלת תגידי תודה
שואל השאלה:
אני14
אנונימית
יאוו 14 זה הגיל שצריך בו הכי הרבה פרטיות, כן אני ממליץ לך לעשות כו וכו' בלילה.
תעשי בשירותים חחחחח
בת 15,עם אחותי בחדר ובלי דלת. כולכם תתמודדו
שואל השאלה:
וואי מסכנה
אנונימית
מה זה ממתי זאת הבעיה של שואלת השאלה ^^
לא הבנתי מה כולם מופתעים מהמזלג
גם אצלי אפשר לפתוח ככה
אין מפתח
ואפשר לנעול ולפתוח "רק מבפנים"
וזה מסתובב כזה
ויש מקום כזה לשים מזלג או כל דבר ארוך דק וקשה כלשהוא ולסובב את המנעול עם זה
אנונימית
לא הבנתי יש לך את המפתח הזה עם החריץ שאפשר לסובב משני הצדדים?
^^לא מר עכבר
הבנתי נראה לי למה היא מתכוונת כי אנחנו עושים את זה מלא
לשלוח תמונה להדגים?
אנונימית