68 תשובות
תשמרו על עצמכם, כולם.
"מתחזים לאנשים רגילים" אני בוכה
הודיעו כבר שזה לא אמיתי
תודה שכתבת
Aar
חחח עלק מתחזים לאנשים רגילים ביי
אנונימית
אז זה אמיתי או לא אמיתי?
מישהו מעודכן מוכן להסביר?
דחוף תסבירו ובבקשה אל תלחיצו סתם
מה איך אתם יודעים?
מה איך אתם יודעים?
אף אחד לא יודע כלום אני פשוט הולך לווינט
לא זה לא ספאם אבל זה כן פייק ניוז, גם אני הפצתי את זה לצערי כי זה הופץ לי מאמא שלי וכולנו קורבן של זה, הכל טוב אבל באמת אל תפתחו לאנשים שאתם לא מכירים
כע זה פייק
"מתחזים לאנשים רגילים"?
כמה גזען אפשר להיות?
זה אמיתי לגמרי קרה אתמול אצלי ברחוב
זה לא אמיתי זה פייק
אנונימית
זה לא פייק
יש אישה שאמרה שערבי אחד התחזה לבן אדם רגיל
ודפק לה בדלת וניסה לפרוץ לה לבית

בקיצור תזהרו בכל מקרה ואל תפתחו לכל אחד
אנונימית
^ערבי זה לא בן אדם רגיל?
^בשבילי המחבל והטרוריסט הזה הוא לא בן אדם רגיל.
אנונימית
אבל לא כל הערבים הם מחבלים וטרוריסטים
חחחח מתחזים לאנשים רגילים ?
^^אף פעם לא אמרתי שכל הערבים הם מחבלים וטרוריסטים, אתה סתם מנסה לריב איתי ילד.
תתבגר.
אני דיברתי על המקרה הספציפי שהערבי הזה ניסה לפרוץ לה לבית, אז לא בשבילי הוא לא אדם רגיל, זה פח אשפה
אנונימית
לא אמיתי בסוף...
^^^את אמרת שערבי התחזה לבן רגיל.
תתבגרי את
נראה לי ימחקו לך את זה
אנונימית
^נכון, כי הערבי הספציפי הזה בשבילי הוא לא אדם רגיל, הוא פח אשפה אנושי, מי הוא בכלל שאני אקרא לו אדם רגיל ?

ואתה מכניס לי מילים לפה כי אני דיברתי על ערבי ספציפי אחד, אבל אתה מחפש לריב כמו תינוק.
אנונימית
הודעה חשובה מצה"ל-
, שימו לב בקבלת קריאה טלפונית- הוראה מדובר צה"ל
שימו לב: במידה ומתקשרים אליכם ממספרי קידומת 099 או 059 או 000 - אין חוזר אין לענות לטלפון ויש לנתק מיידית.
המדובר מבצע חדש של החמאס שמטרתו: לאתר מקומות במפה כדי שיוכלו לשגר לשם רקטות ולפגוע במטרות אלו.
זו הוראה מצה"ל.
אנא העבירו בדחיפות לבני המשפחה שלכם לחברים/מכרים ועוד - על מנת להכשיל את המבצע של החמאס!
איחולי שבוע טוב לכולם
^התקשרו אליי היום מקידומת של 083
גם זה נחשב ?
אף פעם לא התקשרו אלי מהמספר הזה לפני כן
אנונימית
נראה לי שעדיף שלא לענות לשום מספר שאת לא מזהה
אבל מה יש לדבר על זה שהיא רשמה אנשים רגילים, זאת שכתבה אבל ערבים הם אנשים רגילים, מישהו אמר שלא? הכוונה היא למחבלים. הם לא רגילים בעיני. מן הסתם שערבי שהוא לא מחבל לא יבוא וידפוק על דלת של אנשים במטרה להרוג, למה להיתפס על קטנות כל הזמן בזמן שהם לא סופרים אותנו אפילו
אנונימית
ל"אנשים רגילים". ערבים הם אנשים רגילים יחתיכת גזענית
לא חכם כל כך לכתוב "ערבי", בטח התכוונת ל"מחבלים" "טרוריסטים". ערבי זה ממש כמו לכתוב נוצרי.
אני לא יודעת אם היא התכוונה למראה
יש מצב שפשוט הכוונה שלה שהוא התחזה ליהודי , שבא לדלת של מישהו ואז מציג את עצמו בשם של יהודי
אנונימית
ערבים הם אנשים רגילים
אנונימית
הו טלפתיה^^
אנונימית
ערבים זה בעצם חייזירים ועכשיו הם הגיעו לארץ ומתחזים לאנשים רגילים לגמרי
לא ידעתם?




חחחחחח איזה ניסוח מצוין
אנונימית
זה פייק.
חלאס להלחיץ אנשים
בדיוק נתקלתי בערבי שהתחזה לבן אדם רגיל. באמת, בחיים לא הייתי מנחש שהוא ערבי עם כמה רגיל שהוא נראה. מזל שהוזהרתי מראש...
חחח מתחזרים לאנשים רגילים אני מתה פה
זה לא פייק
חברה של חברה שלי מרמת גן ואתמול בלילה גבר סליחה על הגזענות אבל גבר ערבי דפק לה ולשותפה שלה בדלת
הן לא פתחו והוא עזב
אני שמעתי את הפחד שהיה לה בקול כשהיא סיפרה את זה
זה אמיתי תהיו זהירים
לא אמרו שזה פייקניוז?
זה נכון או לא?
מי שמפיץ מידע ללא מקור מהימן פשוט חצוף!!!!! את או אתה מבינים שאתם גורמים לחרדות אצל חלק מן האנשים עם הודעה שלא בטוח נכונה???????
אנונימית
קיבלתי
פייק ניוז
די אני ישנה בסלון זה אמיתי או לא
זה יהרוג אותך לערוך את השאלה ולשנות את
"ערבים שמתחזים לאנשים רגילים"
ל"מחבלים שמתחזים לחפים מפשע"?
אנונימי
oceaneyes - די זה לא מצחיק נו אל תלחיצו אנשים סתם
מפגרים האנשים שמאמינים לבולשיט הזה
למי ששואל אם זה אמיתי או לא.
מזה משנה תמיד טוב להזהר ולא לפתוח ישר אלא לברר מי זה
אמיתי, אחד המורים העביר אצלי בקבוצה, חוץ מזה, מה אכפת לכם פשוט להיזהר וזהו
תודה רבה
פףפףפ מתחזים לאנשים רגילים סליחה ביי
"אנשים רגילים" אני בןכהה הם לא חייזרים
היי אמרו שזה לא אמיתי!
אנונימית
^^ אז לא מחוברת למציאות מה אני אגיד לך? לכי תבדקי מה היא ההגדרה של חייזרים
מתנצלת אני אלך לבדוק מה הגדרה של חייזרים^
אנונימית
סתם הודעת שרשרת ופייק ניוז
דיווחתי
כרמל שאמא הכהן אמר שזה פייק ניוז
אני גרה ברמת גן נא לא להלחיץ
ובינתיים שום דבר לא קרה טפו טפו
אנונימית
אימאלה מה אני גרה ברמת גן אם תלחיצו אותי
^^^^אז בשבילך הם יצורים שמקורם הוא לא בכדור הארץ ושקיומם לא הוכח לציבור מעולם ?
חחח אני מתה מהתחזים לאנשים רגילים
שואל השאלה:
היי, רק עכשיו נכנסתי לסטיפס.
את ההודעה לא אני כתבתי אני פשוט עשיתי העתק הדבק כי שלחו לי את זה
אז לא אני ניסחתי את זה וכתבתי "לאנשים רגילים"
ערבים הם כמובן אנשים רגילים לכל דבר
לא אני כתבתי את ההודעה רק העברתי אותה...
תמשיכו לשמור על עצמם אנשים יקרים 3>
אנונימית
זה פייק ניוז
אני גרה ברמת גן ולא קרה כלום
אנונימית
מתחזים לאנשים רגילים? אני מתה פה
מתחזים לאנשים רגילים אני בוכה הם חייזרים