9 תשובות
לי זה לא היה כזה נורא. שוכחים מזה בבוקר.
ואין למה להלחץ.
ואין למה להלחץ.
לא קרה לי אבל תשני על הצד לכיוון חוץ
שואל השאלה:
^^
איך זה הרגיש?
^^
איך זה הרגיש?
אנונימית
היה לי מלא פעמים
זה לא היה נורא ולא פחדתי
פשוט חווייה מוזרה ומיוחדת
זה לא היה נורא ולא פחדתי
פשוט חווייה מוזרה ומיוחדת
כאילו נפלתי מבניין גבוה.
אבל אז התעוררתי מזה. נשמתי כמה שניות וחזרתי לישון...
אבל אז התעוררתי מזה. נשמתי כמה שניות וחזרתי לישון...
אני היחידה שרואה שדים
זה מלחיץ תחת אי אפשר לזוז
זה מלחיץ תחת אי אפשר לזוז
שואל השאלה:
^
לאלאללא את ממש לא עוזרת לי
שיט ממש עמדתי ללכת לישון עכשיו
^
לאלאללא את ממש לא עוזרת לי
שיט ממש עמדתי ללכת לישון עכשיו
אנונימית
כן אם יש לך זה חרא אבל כנראה שזה לא יקרה ולא שווה לפספס שינה בשביל זה
אל תדאגי תשתי מים תירגעי תראי סרטון מצחיק ותישני על הבטן זה לא קורה הרבה בכלל
באותו הנושא: