7 תשובות
זה מסורת, תמיד הזייניקים שמרגישים שחטניקים מתנשאים עליהם, שנה הבאה הם יתנשאו על זייניקים מתחתיהם כדי להרגיש טובים. זה מעגל שחוזר על עצמו, בט האפקט נגמר
רק אל תכלילי.. אני חטניקית אני לא כזאת
אולי הן סתם מקובלות
וכן, עשית את הדבר הנכון
אולי הן סתם מקובלות
וכן, עשית את הדבר הנכון
^^ מסכימה
וכן עשית את הדבר הנכון
וכן עשית את הדבר הנכון
כל הכבוד לך :)
שואל השאלה:
כן הן מקובלות,טיפה עפות על עצמן מישהו היה צריך להנחית אותן,כל אחת מושפעת מהשניה
כן הן מקובלות,טיפה עפות על עצמן מישהו היה צריך להנחית אותן,כל אחת מושפעת מהשניה
אנונימית
אני בכיתה ז אבל זה קטע כזה להתנשא על אנשים שכבה מתחתך...
החטניקים עושים את זה לנו ואנחנו עושים את זה לווניקים אבל לא ברמה כזאת של בריונות וזה.
וכן לדעתי עשית את המעשה הנכון (:
החטניקים עושים את זה לנו ואנחנו עושים את זה לווניקים אבל לא ברמה כזאת של בריונות וזה.
וכן לדעתי עשית את המעשה הנכון (:
זה פשוט משהו שקורה...ככה זה עובד בכל הבתי ספר
באותו הנושא: