6 תשובות
רק רק עכשיו עלית על זה?
כי משרד החינוך מנותק ולא רואה את המציאות
שואל השאלה:
לא, אבל השאלה הזאת מעסיקה אותי כל יום
לא, אבל השאלה הזאת מעסיקה אותי כל יום
את בת 17, חוק חינוך חובה לא חל עלייך.
ולמה? כי ילדים צריכים מסגרת ולא להסתובב ברחוב.
ולמה? כי ילדים צריכים מסגרת ולא להסתובב ברחוב.
שואל השאלה:
מי אמר להסתובב ברחוב ? יש עוד כלכך הרבב אופציות חינוך שהם לא במוסדות
מי אמר להסתובב ברחוב ? יש עוד כלכך הרבב אופציות חינוך שהם לא במוסדות
אבל זה לא קורה לכולם.. זה אחוז קטן. זה כמו שבכביש יש סיכוי לעשות תאונה ולמות... אז נפסיק לנהוג ??
לגבי החוק חינוך חובה זה כבר משהו אחר. זה לא קשור לדעתי לחרמות וכל ההתאבדויות.
יש אופציה ללמוד מהבית למי שלא מתאים מסגרת לימודים. אף אחד לא מכריח אף אחד. אבל חייב ללמוד . וזה כן בסדר כי איך נתקדם בחיים בלי ללמוד ? מה תעשה מגיל 0 עד גיל 18? תשחק דוקים? תלך לים? כיאילו באמת זה לא שאלה רצינית כלכך ... גם מללכת לחוג אחר הצהריים בשביל הכיף יכול להיות שיעשו על מישהו חרם שם והוא יתאבד.
פשוט צריך לדעת איך להתמודד עם הדברים האלה . יכולה להגיד שבבית ספר שלי גם ביסודי גם בחטיבה וגם בתיכון אף אחד לא התאבד בחיים. שמרו על ערבות הדדית, ועל ערך החברות . ומי שהיה לו רע ולא טוב המורים התערבו וההורים התערבו . ולא נתנו למצב להגיע להתאבדות. אפשר למנוע דברים כאלה כמו תאונה בכביש שאפשר למנוע
..לשים חגורה, לא להיות שיכור!!
לגבי החוק חינוך חובה זה כבר משהו אחר. זה לא קשור לדעתי לחרמות וכל ההתאבדויות.
יש אופציה ללמוד מהבית למי שלא מתאים מסגרת לימודים. אף אחד לא מכריח אף אחד. אבל חייב ללמוד . וזה כן בסדר כי איך נתקדם בחיים בלי ללמוד ? מה תעשה מגיל 0 עד גיל 18? תשחק דוקים? תלך לים? כיאילו באמת זה לא שאלה רצינית כלכך ... גם מללכת לחוג אחר הצהריים בשביל הכיף יכול להיות שיעשו על מישהו חרם שם והוא יתאבד.
פשוט צריך לדעת איך להתמודד עם הדברים האלה . יכולה להגיד שבבית ספר שלי גם ביסודי גם בחטיבה וגם בתיכון אף אחד לא התאבד בחיים. שמרו על ערבות הדדית, ועל ערך החברות . ומי שהיה לו רע ולא טוב המורים התערבו וההורים התערבו . ולא נתנו למצב להגיע להתאבדות. אפשר למנוע דברים כאלה כמו תאונה בכביש שאפשר למנוע
..לשים חגורה, לא להיות שיכור!!
אנונימית
באותו הנושא: