6 תשובות
הייתי פשוט הולכת לעוד חוות דעת מפסיכיאטר
לכי לעוד חוות דעת.

במה שהרופאה אמרה יש היגיון אבל עדיף לקחת עוד חוות דעת
אנונימית
לכי שוב לרפאת משפחה ותגידי לה מה הפסיכיאטר אמר לך לעשות ואז תראי מה יהיה
שואל השאלה:
מי שאמר עוד חוות דעת...ממי?
הריי אי אפשר לעבור ככה סתם פסיכיאטר מותר רק באישור ואחת לרבעון...ככה זה במכבי ..
אנונימית
שואל השאלה:
לאחרון - היא ראתה לבד את המינון ואמרה את מה שהיא אמרה...
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתם מציעים לי לעשות מכאן?
אנונימית