לפני שבוע וחצי-שבועיים בערך בלילה דיברתי ל ה', אמרתי לו שאני רוצה ידידים כי אין לי אפילו 1, אחרי כמה ימים כמעט כל אחד שהתחלתי לעקוב אחריו החזיר לי עוקב, והיו גם כמה ששלחו הודעה, הם היו בני 17-20 (אני בת 14) אז לא המשכתי לדבר איתם, יום-יומיים אחרי זה דיברתי שוב ל ה' ושוב ביקשתי ממנו את אותו הדבר אבל שיהיו עד גיל 16 ולא יותר, גם כמה ימים אחרי זה מישהו בן 16 שלח לי הודעה והתחלנו לדבר וגם לפני כמה ימים שהלכתי לחברה הכרנו גם עוד 2 ילדים מהאינסטגרם בגיל שלנו (אבל אני כבר לא מדברת איתם)...
זה צירוף מקרים? או שיכול להיות שהוא באמת הקשיב לי ועזר לי? אני מאמינה שהוא באמת עזר לי אבל אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים על זה