3 תשובות
היוש, גם אני חולת קוליטיס.
אם את נוטלת תרופות אז לא תוכלי לצום, אם את לא נוטלת תרופות את יכולה:)
לכל שאלה שיש לך את יכולה לפנות אליי בפרטי❤
שואל השאלה:
תודה❤
לצום רגיל? בעיקרון יש לי תרופה לחודש כזה בכדורים אבל לוקחים אותה עם מים.
אנונימית
אני בשנה הראשונה שגילו לי הייתי צריכה לקחת תרופות אז לא צמתי, באופן כללי את יכולה לקחת את התרופה שלך לפני ואז ישר אחרי זה אותו הדבר❤
את יכולה לצום רגיל