התחברות הרשמה

אובחנתי וכנראה שיש לי SDI וגם DVI, זה דבר רע?

24 בפברואר 2019, 07:41
תסמיניםסימפטומיםחרדות    
2 תשובות
כנל^
TheMockingjay
מה זה
א
אנונימי/ת15
באותו הנושא:
אז ככה אני אובחנתי כצליאקית לפני כמה ימים..
"ליז אובחנה כדו-קוטבית וסבלה ממחלת המאניה דיפרסיה" מה זו המחלה הזאת? ומה היא גורמת לאנשים?
ילדה מהשיכבה שלי אובחנה עם סרטן...
אבא שלי אובחן כחולה סוכרת.
אובחנתי כצליאקית..
אם אובחנתי בדיכאון אבל אין לי מחשבות אובדניות אז מה זה אומר?
היום אובחנתי כסכיזופרנית. עצוב?
אם אובחנתי אצל הפסיכיאטר כסובלת מחרדות ואני בטיפול פסיכולוגי אני חולת נפש?
אובחנתי כמישהי עם דיכאון
אם מישהו אמר לי שהוא אובחן בגיל צעיר כפסיכופט- מה זה אומר?
אובחנתי עם דיכאון וחרדה חברתית ואני לוקחת כדורים קבועים (ציפרלקס) ולפעמים קסנאגיס. אני יכולה לקבל פתור מהצבא בגלל זה?