התחברות
הרשמה
אכלתי עכשיו פיצוחים ומחר יש בית ספר ואני מפחדת שאני אהיה חצ'קונים מה לעשותת
31 באוגוסט 2021, 16:56
כיתה
תשובה אחת
לא מחייב שיהיה לך תהיי רגועה
תשתי מים אולי.. וגם אם יהיה לך זה רק פצע אני בטוחה שאת עדיין תראי יפה
F
FEISTY
באותו הנושא:
אכלתי 3 פיצות דקות ופיצוחים זה הרבה מידי ?
אכלתי עכשיו 3000 קלוריות ואני מרגישה כמו חרא ומחר כולם יגידו לי שהשמנתי
זה נורא אם אכלתי עכשיו 3 גומי ומחר ב8:20 יש לי בדיקת דם?
אם הייתם פיצוחים, איזה סוג פיצוחים הייתם ולמה?
אכלתי עכשיו 600 קלוריות מבראוניז ואני לא אוכל עד מחר, אני אשמין?
לא אכלתי כמעט כלום בארוחה מפסקת ולא אכלתי ארוחת צהריים ואני ממש ממש רעבה ואני צמה אם אני יאכל עכשיו ומחר יצום זה בסדר?
אכלתי עד עכשיו מעדן קטן פיצוחים פסטה עם רוטב ושניצל וגלידה זה סבבה?
עד כמה זה גרוע שלא אכלתי כלום עד עכשיו ומחר יש צום
עכשיו גיליתי שאין לי מחר לימודים וסתם אכלתי סרטים על איך אני אקום מחר לזום.
אכלתי בבוקר 3 בורקסים פילו וגבינה וכמה פיצוחים זה בסדר?
בטעות אכלתי פיצוחים