3 תשובות
בת כמה את?
אנונימית
את אוהבת/ מרגישה משהו כלפי זה שאת זוג איתו עכשיו?
היי, תקשיב... יצא לי לחשוב על זה, והבנתי שאני לא חושבת שאני יכולה להתגבר על ****
אני כל כך מצטערת שזה בא ממני ביום שנהיינו יחד, אני אמרתי כן כי אני באמת אוהבת אותך בתור בן אדם וחשבתי שאני אוכל להתגבר, אבל חשבתי על זה עוד אחרי זה, ואני לא.
אני ממש אשמח אם נמשיך להיות חברים טובים, ומי יודע, אולי יום אחד (: