התחברות הרשמה

תגידו אם אני בעבודה ואני עכשיו במרפסת ענקית שחשופה ממש לשמש

אם אני אשב פה שעה בערך אני אתפוס צבע?
אני שזופה אבל זה כבר יורד לי בגלל שלא השתזפתי המון זמן..
אני בין לבנה לשזופה כזה ..
אז אני כן אתפוס צבע?
30 באוגוסט 2021, 14:16
שמששיזוףמרפסתקיץ    
3 תשובות
בשעה? ממש קצת
א
איזה בובלך
כן את תשדזפי אני על הזמן משתזפת במרפסת שלי
ע
ערסית בהסוואה
כן
ה
הַמְּפַקֵּד
באותו הנושא:
ראיתי אחת שמקנאים בה כי היא במרפסת ויורד גשם אבל מה תגידו על זה
אני רוצה לקרוא את עכשיו את תפילת שחרית - זה סבבה לקרוא אותה במרפסת?
תגידו אם אני קונה אוגר אני יכולה לשים את הכלוב במרפסת?
כדאי לצאת עכשיו להשתזף במרפסת?
זה מוזר אם אני יושבת במרפסת עכשיו וסתם שומעת מוזיקה עם שמיכה?
פאק תקשיבו הלכתי להשתזף עכשיו במרפסת
יצאתי להשתזף עכשיו במרפסת, כמה זמן להשתזף?
הגעתי היום לאילת וכל מה שאני עושה עד עכשיו זה יושבת במרפסת
השמש טובה בשביל להשתזף במרפסת עכשיו?
החתולה שלי עכשיו במרפסת והיא אוהבת להיות שם ו
עם שמש כמו של עכשיו בגד ים וניוואה ישזפו אותי במרפסת ?