15 תשובות
ברור!!
אז למה את בסטיפסס
כן ניצחת
ניצחת חד משמעית אחותי ואני מקנאה בך עכשיו כל כך
איזו קקי
למהצלגרום לקנא
די זה לא יפה
שואל השאלה:
סליחה סליחה אל תצעקו עליי
אנונימית
אנחנו כן נצעק
שואל השאלה:
אבל
אנונימית
אני בוכהה
לא מצחוק
כן, איזה כיף לך!!
אוף אני מתגעגעת לחבר שלי :(
תהני כמה שיותר בשביל כל הבנות שלא רואות את החבר כבר איזה חודש :(
אני לבד לא יורד גשם קר לי ואני יושב בסטיפס

ניצחתי

לא באמת אבל למה ככה אוף גם אני רוצה
אנונימי
באותו הנושא: