15 תשובות
ברור!!
אז למה את בסטיפסס
כן ניצחת
ניצחת חד משמעית אחותי ואני מקנאה בך עכשיו כל כך
מקנא
איזו קקי
למהצלגרום לקנא
למהצלגרום לקנא
די זה לא יפה
שואל השאלה:
סליחה סליחה אל תצעקו עליי
סליחה סליחה אל תצעקו עליי
אנונימית
אנחנו כן נצעק
שואל השאלה:
אבל
אבל
אנונימית
אני בוכהה
לא מצחוק
לא מצחוק
כן, איזה כיף לך!!
אוף אני מתגעגעת לחבר שלי :(
תהני כמה שיותר בשביל כל הבנות שלא רואות את החבר כבר איזה חודש :(
תהני כמה שיותר בשביל כל הבנות שלא רואות את החבר כבר איזה חודש :(
אני לבד לא יורד גשם קר לי ואני יושב בסטיפס
ניצחתי
לא באמת אבל למה ככה אוף גם אני רוצה
ניצחתי
לא באמת אבל למה ככה אוף גם אני רוצה
אנונימי
באותו הנושא: