התחברות
הרשמה
לעתים בא לי להתנתק מהעולם החיצון, גם לכם לפעמים בא את זה?
לא טלפון, לא מחשב, לא אינטרנט, לא אנשים מסביב, סתם אתה והטבע, לאיזה חודש או אפילו יותר בשביל לעשות reset להכל ולהתנקות מהכל. במיוחד בזמנים שאנחנו נמצאים בהם כרגע.
29 באוגוסט 2021, 19:49
התנתקות
מצב רוח
מחשבות
חופש
דעות גולשים
3 תשובות
וואוו כן.
נ
נערת רפאים
כן
מ
מה עכשיו
כן, מלא פעמים
וזה בסדר להרגיש ככה:)
c
chikachikaslimshady
באותו הנושא:
מה הדבר שהכי עוזר לכם שאתם רוצים להתנתק מהעולם?
מה אתם עושים כדי להתנתק לכמה רגעים מהעולם?
כל הזמן אני רוצה להתנתק מהעולם
מה אתם עושים בכדי להתנתק מהעולם?
איך להתנתק מהעולם לרגע?
הוא אמר שהוא רוצה לחבק אותי חזק ומשהו בי התנתק מהעולם לגמרי
אם היו אומרים לכם שיש שתי אופציות, או שמחר 30 חיות מחמד רנדומליות מהעולם ימותו, או שמחר 2 אנשים רנדומליים מהעולם ימותו
איך להתנתק מהעולם?
מאמינים - הייתם רוצים להעלים אתאיסטים מהעולם? אתאיסטים - הייתם רוצים להעלים מאמינים מהעולם?
האם לדעתכם חתולים הם חיות בעצם מהעולם החיצון שבאו להשתלט על כדור הארץ ולהתרבות יותר מהר מבני האדם?
זה רק אני או שאין vibe יותר טוב מפשוט לשמוע שירים באוזניות...להתנתק מהעולם גם אם זה לכמה דקות ?