10 תשובות
אחי זה מה שאני עושה עכשיו ואני מרגיש כאילו אני עף על ענן
אני לא נושמת ^
וואי כל כך
כן אבל אז אתה מגלה ששומעים חזק רק באוזניה אחת
צודקת לגמרי
הרגשה מדהימה
הרגשה מדהימה
אמא כן יאו
השאלה היא מי לא
שואל השאלה:
הלוואי שיכולתי לשלוח לכולכם פרחים אמג אעאעעא
הלוואי שיכולתי לשלוח לכולכם פרחים אמג אעאעעא
את יכולה, למה לא?
ודבר שאני הכי אוהבת בעולם זה פשוט להתנתק עם האוזניות, אחד הדברים משחררים אותי
באותו הנושא: