10 תשובות
אחי זה מה שאני עושה עכשיו ואני מרגיש כאילו אני עף על ענן
אני לא נושמת ^
וואי כל כך
כן אבל אז אתה מגלה ששומעים חזק רק באוזניה אחת
צודקת לגמרי
הרגשה מדהימה
אמא כן יאו
השאלה היא מי לא
שואל השאלה:
הלוואי שיכולתי לשלוח לכולכם פרחים אמג אעאעעא
את יכולה, למה לא?
ודבר שאני הכי אוהבת בעולם זה פשוט להתנתק עם האוזניות, אחד הדברים משחררים אותי