3 תשובות
זה תלוי בכם. אין חוקים לזה. אם אתם מרגישים שפעמיים בשבוע מספיק לכם אז מעולה אם אתם מרגישים שזה יותר מדי בינתיים אז תורידו לפעם בשבוע
שואל השאלה:
אנחנו מרגישים שזה לא מספיק אבל זה מה שאנחנו מצליחים מנסיבות טכניות ומרחק וכאלה..
אנחנו מרגישים שזה לא מספיק אבל זה מה שאנחנו מצליחים מנסיבות טכניות ומרחק וכאלה..
אנונימית
הגיוני.. אל תרגישי רע יש הרבה זוגות שככה.
באותו הנושא: