התחברות
הרשמה
למה לרוסיה היו יותר הישגים בתחום החלל מאשר ארצות הברית?
29 באוגוסט 2021, 17:29
חלל
רוסיה
אסטרונומיה
מדע
עדות
תשובה אחת
מכוון שארצות הברית הקצתה את מרבית משאביה להנחתת אדם על הירח, דבר מיותר שלא מועיל בכלום לא מבחינה טכנולוגית ולא מבחינה מדעית בעוד שברית המועצות עבדה על הכל באופן שווה.
א
אין אלוהים
באותו הנושא:
למה בנים מתלהבים תמיד מיופי של רוסיות? יופי אקזוטי יותר יפה לאישה וגם אם המזרחייה תהיה יותר יפה ילכו לרוסיה קודם
בתור אתיופית, נכון שאתיופיות פי אלף יפות יותר ושוות יותר מרוסיות?
יש עוד דרך לעסוק בתחום החלל
מה לדעתכם יותר מעניין לחקור האוקיינוס או החלל?
איזה סרט מעניין הייתם ממליצים לראות עכשיו משהו יותר על החלל אבל פחות מדע בדיוני
שאלה לתימנים שאתם יוצאים אם אשכנזיה או רוסיה אתם מרגישים תחושת הישג?
בחלק זה צייני: מתי התפתח חקר החלל ומדוע, מי המדינות המובילות בתחום ופרטים שונים המתגלים לך על סוכנויות החלל השונות.
רוב הרוסים בישראל מרגישים מחוברים למדינת ישראל או שהם מרגישים מחוברים יותר לרוסיה?
רוסים ישראלים הם בדרך כלל פטריוטים או מתחברים יותר לרוסיה ולתרבות הרוסית שלהם?
הרוסים בארץ לדעתכם יותר רוסים או ישראלים יהודים? יעני מה הם משיכיים את עצמם...הם יותר שייכים לרוסיה או לישראל
הנשים היפות ביותר - מי יותר יפות רוסיות או שבדיות?