תשובה אחת
מכוון שארצות הברית הקצתה את מרבית משאביה להנחתת אדם על הירח, דבר מיותר שלא מועיל בכלום לא מבחינה טכנולוגית ולא מבחינה מדעית בעוד שברית המועצות עבדה על הכל באופן שווה.
באותו הנושא: