39 תשובות
קארדי אני לא יכולה להבין אבל ניקי היא המלכה! תחזרי בך
אנונימית
הן סבבה מינוס כזה
לא אוהבת אותן כלכך
לא יודעת אחלה מוזיקה וקצב כיף להקשיב
אתה צודק אתה צודק
שואל השאלה:
^ספלאשדאדי מה לא בסדר איתך ברו????? תיבדק זה נשמע לי לא תקין
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית את כזאת פגומה
אנונימי
כולה מוזיקה אח יקר יש אנשים גרועים יותר להקשיב להם וגם זה לא שהן האנשים הילדים שאני מקשיבה להם
חיימשלי אנונימי אני בכלל שומעת רוק אבל לניקי יש אחלה שירים עם אחלה קצב, אני לא שומעת אותה עכשיו לכיף שלי אבל יכולה להבין למה אחרים שומעים אותה, ואני בטוחה שאתה מכיר לא כמה שירים שלה. זה אומר משהו
אנונימית
שואל השאלה:
כולה מוזיקה???? פויה.
אנונימי
אתה פויה מה אתה עושה לי שיימינג ב2 וחצי בלילה
שואל השאלה:
אנונימיתוש יפהשלי לבשלי זה שאני מכיר שירים שחה לא אומר כלום אני מכיר גם שירים של בן זיני ואת הקאבר של יאסר ערפאת לווי אר דה צאמפיונס מה קשור
אנונימי
תלוי אם השיר נשמע לי אחלה אני אוסיף אותו לפלייליסט
שואל השאלה:
^וואן את באמת בעייתית אם ככה
אנונימי
אנונימי אני מתהה
חיימי תקשיב זה שאתה ככ נגד ניקי אומר שאתה מעריץ שלה, תתחיל להרגע לפני שאני אקרא לכל הבארבז הן משוגעות... כאלה סילי גוס
אנונימית
שואל השאלה:
יפהשלי נסיכהשלי קונדום קרוע ויפה שלי אני גם נגד פיצה עם אננס מה פאקינג קשר
ואל תקראי לי אופרות האלה דיברתי עם אחת בפייסוש כמעט צלבה אותי החולה
אנונימי
גם אני נגד פיצה עם אננס, יש לנו הסכמה פה על משהו זאת התקדמות לב שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
חיימשלי את מאוהב שרוף
אנונימי
בוסה אליך ממני ומניקי❤
אנונימית
שואל השאלה:
חיימי אני בכזה היי ממך שאני מוכן לקבל גם את הצבטות פלסטיק האלה שאת קוראת להם שפתיים של ניקוש על הפרצוף שלי
אנונימי
אף אחד אף פעם לא אמר לי שהוא בהיי ממני יש לי פרפרים.
זה התחלה של סיפור אהבה? ואם כן? משולש עם ניקי?
אנונימית
שואל השאלה:
חיימשלי אורגיה לא משאירים את קארדי בחוץ איכס גזענית אנטישמית הומופובית קארדיפובית
אנונימי
שמעתי שהפאות של קארדי עשויות מזנב הסוס כמו השמפו של חצרוני וגיליתי לאחרונה (אל תשאל אך, לא תשמע שקרים), שאני אלרגית לזנב הספציפי הזה אז בצער רב נשאיר אותה מחוץ לעניין! אני לא קארדיפובית #גוטייספורקאדי
אנונימית
שואל השאלה:
לא מקובל איכסס תתביישי חצרוני החיימשלי קראש נצחי עם שיער גולש וסקסי אם את אלרגית זה לא יעבוד בינינו עלובנ
אנונימי
אוף חשבתי שאחרי שהסכמנו על השנאה לפיצה אננס נועדנו זה לזה
אנונימית
שואל השאלה:
חיימי גם על אהבת אמת מוותרים בשביל שיער אלוהי
אנונימי
יואו שקט כבר שתיהן נראות כמו זבל וזהו
כשאתה צודק אתה לא טועה, גם אני הייתי מוותרת בשביל לזכות בחצרוני
אנונימית
שתקי את שומעת טונה זה עוד יותר גרוע משתיהן ביחד^^
אנונימית
שואל השאלה:
עיראקית יא קנאית כשאת תמצאי את אהבת האמת שלך גם אנחנו לא נפרגן
אנונימי
חיימי הוא פי מאה יותר טוב מהן
^כבר מצאתי
אני מתחתנת עם עצמי
שואל השאלה:
לב שלי קוראים לו על שם של דג טוב שלא קרא לעצמו פילה פוקוס חמאר הזה
אנונימי
פחות אהובתי הוא ראפר של מושפעים שחושבים שהם נאורים שהם עברו מלשמוע מזרחית לטונה ורביד פלוטניק
אנונימית
^^מתהה
^זה שאני חושבת שיש לו שירים טובים לא אומר שאני מושפעת טוב בובי?
מתחרטת כל-כך שעניצי על השאלה הזאת
אם לא היית חושבת שאת מושפעת לא היית מרגישה מותקפת ממני
סתם שורף לך שלא הצענו לך להצטרף לשלישיה עם ניקי
אנונימית
יואו שיט עלית על זה שאני מושפעת ואני מותקפת ממך אוף איך ידעת איזה באסה
שואל השאלה:
רק האנשים של השורה הראשונה יכולים להיות חלק עיראקית יא קנאית
אנונימי