3 תשובות
אל תצאי
אחותי יצאה באישור לפני הזמן והגיעו אלינו הביתה כי ראו שהיא יצאה היה אישור בסוף והכל היה טוב אבל עדיין
אחותי יצאה באישור לפני הזמן והגיעו אלינו הביתה כי ראו שהיא יצאה היה אישור בסוף והכל היה טוב אבל עדיין
שואל השאלה:
איך ראו שהיא יצאה ?
איך ראו שהיא יצאה ?
אנונימית
בעיקרון כן.
אם את בבידוד ומגלים שיצאת אז יתנו לך קנס אם אני לא טועה.
אז לא כדאי לצאת כמובן
אם את בבידוד ומגלים שיצאת אז יתנו לך קנס אם אני לא טועה.
אז לא כדאי לצאת כמובן
באותו הנושא: